.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رتبه دوم پلیس راه گیلان در کاهش تلفات جاده ای کشور

پلیس راه استان گیلان رتبه دوم کاهش تلفات جاده ای کشور را کسب کرد و به لحاظ رتبه بندی انضباط بخشی ترافیکی در میان استانهای کشور حائز رتبه سوم شد.

فرمانده پلیس راه استان گیلان افزود: استان گیلان در ایام نوروز امسال با کاهش 36 درصدی کشته های ناشی از حوادث ترافیکی جاده ای مواجه بوده است که این نتیجه بسیار مطلوب سبب شد تا پلیس راه گیلان رتبه دوم کاهش کشته های ترافیکی در سطح کشور را به خود اختصاص دهد.

سرهنگ غلامرضا سیری خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت با تلاش و پشتکار پرسنل پلیس راه امکانپذیر شد چرا که در رتبه بندی انضباط بخشی ترافیکی نیز پلیس راه گیلان در میان استانهای کشور حائز رتبه سوم شد.

وی گفت: انضباط ترافیکی و اجرای دقیق مقررات و حضور فعال پلیس راه در تمام روزهای نوروز سال 89 سبب کاهش تصادفات و در پی آن کاهش کشته های ترافیکی ناشی از حوادث جاده ای شده است.

فرمانده پلیس راه گیلان افزود: البته همکاری و رعایت مقررات از سوی مردم و مسافران نوروزی نیز یکی از ارکان کاهش کشته ها و انضباط ترافیکی حاکم بر جادههای استان بود و مردم نشان دادند که هر زمان قانون به درستی اجرا شود، نتیجه آن بسیار رضایت بخش خواهد بود.

سیری یاد آورشد: طی 20 روز شروع تا پایان طرح نوروزی 89 در استان گیلان تمام پرسنل پلیس راه با آمادگی و روحیه مثال زدنی و بدون حتی یک روز استراحت یا تعطیلی در جادهها به هموطنان خود خدمت کردند و شادی و رضایت مردمی، رضایت خاطر آنان را فراهم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سمیعی 24 خرداد 1389
این رتبه بندی کاملا غلط است .مهمترین عامل در کشور ما در کاهش حوادث جاده ای میزان جداسازی مسیر رفت و برگشت در جاده بصورت ساخت بزرگراه و ازادراه است .به عبارتی توسعه بزرگراه و ازادراه از عوامل اصلی حوادث بخصوص کاهش کشته ها در جاده در شرایط امروزی کشور است در عید امسال ازادراه قزوین رشت بازگشایی و بخشی از بزرگراه کناره خزر تکمیل گردید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.427 seconds.